Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Friday, July 17, 2009

> kukumalu

tag from maza again... tentang kuku pon org boleh wat tag ye...

1. Berapakah kekerapan anda memotong kuku?
seminggu sekali... selalu potong hari jumaat... kan sunat...

2. Apakah barangan yang digunakan semasa proses2 memotong kuku?
dah tentu2 pemotong kuku..... ade yang guna pisau atau gunting ke...
hihihi... tp kan dulu pernah tau time sekolah... lupa nk potong kuku.. bile time spot check.. haa amik ler ape yang ade... gunting ar.... tp susah sikit kejenyer... kuku pon jd x cntik...

3. Bilakah waktu yg selalu digunakan?
bile kuku dh mule panjang.. aku mmg tak suke simpan kuku... rimas... kalau boleh nak pendek sentiasa...

4. Apakah kenangan mengenai kuku yg masih tersemat dalam kotak ingatan?
takde kot... tp aku dulu2 suka gigit tepi2 kuku tu... sekarang dh tak dh... byk lagi keje lain nak buat... hihi..

5. Ambil gambar dan pastekan kat blog anda barangan yg digunakan....
wooo... siap nk kena amik gmbr tu... aku simple jer.... takde losyen2 aku sapu kt kuku aku ni.. penyepit kuku tu je la aku guna... penyepit kuku ni pon mmg aku simpan kt dlm handbag... mn aku pegi.. aku bawak...
aku google je la ye gmbr penyepit kuku..
hihi...



so, dgn ini aku nak tag orang2 yang namanya tersenarai dibawah... layannnn
1. dimple
2. iesma
3. zana
4. dee
5. finee

pesanan penaja: kalau rajin buat ye... kalau tak, sila abaikan... :)

YANG BAIK JADIKAN TELADAN
YANG BURUK JADIKAN SEMPADAN

2 comments:

J@J@ / Bini The Rock said...

Husna......jaja nak amek TAG ini ye....
hehehhe....

:: HUSNA :: said...

> jaja <
--------
amik ler jaja..
nnt kalo dpt tag lagi harus tag jaja seterusnya..

Iklan LR