Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Monday, July 6, 2009

> handbag



masa nak pegi kenduri kawen member aku tu
aku pon kuarkan ler handbag yg tak pernah dipakai lg ni..
masih elok terbungkus dlm beg plastik..
masik bau kedai... hahaha
act.. handbag ni dh lama aku beli...
beli time aku kuar ke KL cari baju raye tempoh hari...
sempat aku singgah sogo...
kebetulan masa tu ade sale..
so aku pon sambar 1 handbag...
murah je nye...
tak smpai rm 100 pon...
jadi la kan....

YANG BAIK JADIKAN TELADAN
YANG BURUK JADIKAN SEMPADAN

2 comments:

miss izan said...

cantikkkkkkkkkkk ;)

:: HUSNA :: said...

> izan <
tq2...

Iklan LR