Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Tuesday, July 14, 2009

> boleh terus ngap

kan aku ade bawak balik rambutan dari kampung kan
sementara tengah rajin
aku kopek semua isi rambutan tu
simpan dalam freeze...
nak makan bukak je freeze
terus boleh masuk mulut...
tak payah susahkan diri nk mengepok lagi kan...
bile makan rambutan sejuk2 ni...
nikmatnyer.....




YANG BAIK JADIKAN TELADAN
YANG BURUK JADIKAN SEMPADAN

8 comments:

Diamilikku said...

sedapnya rambutan sejuk2....

ninie said...

sedapnya.....mcm mutiara pulak tgkkan....

pB said...

banyak nikmat yang Allah bagi , kan

Fariena said...

wow sedapnyer..nak sikit?

kucingorengemok said...

ye betul! kita sokong! tapi rajin la lagi skit, buangkan biji sekali... sbb kalau nak mkn rambutan biji tak longkah, spoil mood. heheh.

zareyLLYA said...

menbuka selera sluas nyew...
nk 1 baldi rambutan sejuk...
ahakS!!!

Memori indah dalam hidup kami said...

aku suka pulasan makan gitu..
re: nak bagi tau nie, husna menang peraduan nie..
nanti bagi akak address rumah k..

AuraFIza said...

sluurrppp..
telan air liur je la nampaknye..
nmpk sedap gile!!

Iklan LR