Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Tuesday, April 30, 2013

> sukatan cawan

assalamualaikum dan selamat sejahtera.

DSC01301

ni la cawan yang aku selalu gunakan bila nak sukat sukatan bahan-bahan untuk membuat kek atau sebagainya. cawan jenama arcopal. cawan ni asalnya kepunyaan mak aku tapi aku minta sebiji dari mak. terima kasih mak.

semua resipi sukatan cawan dalam blog ni guna cawan kat atas ni la. banyak sungguh jasa cawan arcopal ni tau. kalau takde cawan ni, tak menjadi la kek-kek aku tu. cawan ni aku simpan tempat khas. takut adam terguna pulak. dah la ada sebiji je. kalau pecah, susah aku nanti nak cari pengganti. hehe.

No comments:

Iklan LR