Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Thursday, April 25, 2013

> sambal udang

assalamualaikum dan selamat sejahtera.

dah makan tengahari? kepada yang baru nak lunch tu selamat menjamu selera ye.

sambal udang ni bukan hari ni punya menu. minggu yang lepas-lepas agaknya. terperap dalam draft tunggu masa nak publish. hehe.

sebelum dimasak udang ni dah lama terperap dalam peti ais sebenarnya. bukan tak nak masak. tapi angan-angan nak sambalkan dengan petai. so, simpan la dulu sementara nak cari petai. boleh dikatakan setiap hari yang ada pasar malam suruh hubby cari petai. tapi tak jumpa. takde sorang pun yang jual petai. bukan musim petai berbuah kot. petai ni ikut musim jugak ke ha? alamatnya masak sambal kosong saja la.

DSC01602

No comments:

Iklan LR