Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Tuesday, April 16, 2013

> tempahan kek coklat

assalamualaikum dan selamat sejahtera.

minggu lepas terasa nak makan kek coklat. jadinya, aku pun buat la satu adunan kek coklat guna resepi favourite aku tu. satu adunan kan dapat banyak, so aku bekalkan pada hubby untuk dibawa ke tempat kerja dan kasi member-member dia rasa. member hubby yg satu group dengan dia takde la ramai. ada 5 orang termasuk hubby. ada sorang je perempuan. aku pun dah rapat dengan dorang-dorang ni.

bila dah rasa tu, agaknya sedap la kot, tu yang ada nak meng-order. hehe. aku okay je. tapi risau jugak. tetiba buat tak sedap seperti yang diharapkan. ye la, aku ni bukan pernah buat bisnes makanan ni pun. masak pun masih hijau oarang kata. hehe.

DSC01545

DSC01541

kek coklat ni di order oleh cik ija jumaat lepas. tq ija. harap-harap ija puas hati la ye. nanti-nati kalau rasa nak makan kek coklat lagi jangan lupa tempah kat akak ye. hehe.

1 comment:

Lydzar DN said...

Nampak sedap kek ni :)
memang dh lama tak makan kek coklat..

http://semuasihatselalu.blogspot.com

Iklan LR