Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Thursday, April 18, 2013

> nak sekolah juga

hari ni pagi-pagi lagi alif dah bangun. belum sempat abang adam nak ke sekolah. mula-mula dia tanya bila bangun tidur, mana abang? aku cakap abang kat luar bilik tengok tv. cepat-cepat dia keluar. tengok je abang pakai baju sekolah, terus dia minta jugak baju sekolah dia. mana baju sekolah alif? tanya dia. dah tentu-tentu tak ada kan. mana la dia sekolah lagi. kuat berangan betul tau anak aku sorang ni. hehe.

kalau cakap takde confirm la alif mengamuk kan. so, aku carikan baju sekolah adam tahun lepas. sama je dengan baju tahun ni, cuma warna berbeza. tahun lepas merah dan kuning. tahun ni kuning dan biru. pakai la alif dengan baju lama tu. tapi dia bising-bising jugak kenapa tak sama macam abang. banyak songeh betul la. kalau kena mood kurang baik sikit, dia mintak stoking sekali tau. hehe.

DSC01593

tengok la, dengan tak mandi lagi, seluar pun pakai seluar tidur. hahaha.

dah siap-siap ni nak ke sekolah la pulak. pergi la dia mengikut abah hantar adam ke sekolah. siap salam cium tangan mama lagi tau. hehe.

alif ni kalau adam pergi sekolah dia macam takde mood nak main kat rumah sorang-sorang. mula la serba tak kena dibuatnya. dah serba tak kena tu mula la nak menangis. mama nak buat kerja rumah pun tak senang sibuk layan karenah dia. tapi sempat mama berblogging jugak. hahaha.

No comments:

Iklan LR