Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Tuesday, March 19, 2013

> maaf ye,

salam.

maaf ye kalau ada yang tak puas hati dengan resepi-resepi yang aku postkan di blog aku ni. mana la tau kan, kot-kot resepi yang aku ni ada yang salah ke? tak sesuai dengan nama resepi ke? tak kena gaya ke? tak sedap ke?. maklum la aku ni bukan pakar masak pun. tapi kalau nak tau, semua resepi yang ada kat blog ni aku akan cuba dahulu sebelum di postkan. dan kebanyakkannya aku copy and paste dari internet.

niat utama aku postkan resepi-resepi untuk berkongsi ilmu dengan sesiapa yang sudi. tak pulak nak tunjuk riak pandai masak ke ape. jauh sekali berperasaan macam tu. lagi satu resepi-resepi ni untuk rujukan diri aku sendiri jugak sebenarnya. kiranya ini storage koleksi-koleksi resepi yang aku suka. nanti senang, kalau aku pergi mana-mana then rasa macam nak masak, tak ingat resepi, just bukak my blog. kat kampung boleh, kat rumah kakak aku boleh, kat rumah kawan boleh, even kalau ke oversea pun boleh.

ini jugak boleh dijadikan rujukan untuk anak-anak perempuan aku satu hari nanti bila dorang dah berkeluarga. kalau takde anak perempuan, anak-anak lelaki aku pun boleh masak. alif, macam dah tunjuk minat memasak je. kalau aku nak masak, dia pun sibuk jugak nak ke dapur. lepas tu suka tanya ni ape? tu ape?. lepas tu suka main dengan pinggan, mangkuk, periuk, sudu, garpu. semua la dia nak bawak keluar kan. kalau adam, dia lagi suka duduk depan tengok tv cerita kartun.

 

# baru letak widget Feedjit. boleh tau readers location.

No comments:

Iklan LR