Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Tuesday, August 11, 2009

> majlis perkahwinan



amboi hensemnye anak mama sorang ni...
hihi...
nak kemana lawa2 tu...?
siap berkopiah lagi...
nak pegi masjid ke?

ni masa tengah bersiap2 nak pegi undangan perkahwinan anak kepada pengasuh adam..
mlm tu ade majlis khatam Al-Quran
dan majlis persandingan untuk anak lelaki beliau
besoknye pulak (1 Ogos) majlis persandingan anak perempuan beliau...



ni la pengasuh adam tu... yang adam panggil 'mak'
ni first time kak yati buat kenduri kahwin...
tengok la adam tu..
kopiah ntah kemana...
dh mengamuk masa ni...
sbb ptg tu tak tido... dh mengantuk la tu...
nak tunggu pengantin sampai pon tak sempat...
dapat tgk anak2 kak yati ni jer khatam Al-Quran...
itupon sibuk si adam tu nak pegi duduk dekat kakak2 tu...
kalau reti duk diam boleh la kasi kan..
ni sekejap nak duk atas pelamin tu pulak...
adoyaiiii...
adam buat rosak majlis je la...
tu yang cepat2 ajak hubby balik...
kalau tak makin menjadi perangainya...
tak sempat mama nak snap gmbr pengantin mlm tu...
buat RAZI & LINA
selamat pengantin baru...



besoknye pulak majlis untuk anak perempuan kak yati..
NADIA & FAHMI
selamat pengantin baru...
semoga kekal ke hujung nyawa...

masa kitaorg datang pengantin dh sanding...
dh siap makan beradap pon...
hihi...
lewat sikit pegi.... walaupon rmh tak jauh mana...
siap tido kan adam dulu...
ye la kang kt majlis tu takde la dia buat hal kan...
tp jangkaan meleset...
dia buat perangai jugak...
mentang2 la dh biasa kt rmh 'mak' dia tu....
taknak org pegang2...
dh bebas sokmo...
pas makan aku cau....
opppsss amik gmbr dgn pengantin dulu...





4 comments:

kucingorengemok said...

ustad adam...

ninie said...

wah comel adam... pengantin ppn tu lawanya.....

Dee said...

cantik...warna baju pengantin tu..

:: HUSNA :: said...

KOG >>> hihi... mudah2han jd kenyataan.. amen..

ninie >>> tq2... pengantin tu mmg lawa..

dee >>> padan dgn pengantin

Iklan LR