Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Friday, August 28, 2009

> akhirnya

semalam untuk berbuka aku masak mee goreng…
akhirnya setelah 6 hari kita semua berpuasa…
berasap jgk dapur aku…
hihi…
biasa aku beli jer lauk
cuma masak nasi…
cadang nak masak paprik
tapi hubby dh request nak makan mee goreng
so buatkan je la…

dulu2 masa kitaorg kecik2…
mak aku suka buat mee goreng ni lauk…
kalau beli kat kedai beli mee goreng ni sebungkus jer..
aku selalu nak mkn macam tu je
tp mak aku tak bagi…
dh tentu2 tak cukup kan…
adik beradik aku ramai…
so kena tunggu jgk makan dgn nasi…
amik sorang sikit2…
baru kenyang & semua orang merasa
hihi…

smlm aku pon makan mee goreng ni dgn nasi…
ikut stail mak aku la…
tambah satu lauk lagi…
ikan cencaru sumbat beli kat kedai…
tu je…


1 comment:

~0~ said...

wah...meriah tengok mi tue..
tetiba terasa teringin plak

Iklan LR