Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Tuesday, August 18, 2009

> lagi.. lagi biskut raya

ramadhan hampir tiba...
syawal bakal menyusul...
so dikesempatan ni...
aku nak tolong member aku promote kuih raya...
semua kuih raya ni original home made dari family dorang...
tiap tahun member aku ni jual...
tahun ni jer aku rajin nak tolong promote...
aku takde amik komisen pon....
tolong dgn ikhlas ni...
:)
lagi satu member aku ni dok kat kluang, johor...
so sape2 yang dekat2 area sana...
boleh terus hubungi dia...


BISKUT SEHATI SEJIWA

RM 22




-menggunakan tepung biskut (bukan tepung gandum biasa).
-menggunakan butter cup (bukan margerine).
-sanwich biskut, inti blueberry atau peanut.
-kuantiti 50++ pcs (penuh balang)



BISKUT DATO’ ‘K’
RM 22




-menggunakan tepung biskut (bukan tepung gandum biasa).
-menggunakan butter cup (bukan margerine).
-mengandungi bahan2 seperti nestum, kelapa bakar coffee mate dan Hiasan kacang.
-kuantiti 50++ pcs (penuh balang)



BISKUT STRAWBERRY DELIGHT

RM 23




-menggunakan tepung biskut (bukan tepung gandum biasa).
-menggunakan butter cup (bukan margerine).
-biskut berperasa strawberry asli.
-kuantiti 50++ pcs (penuh balang)
-mengandungi walnut didalam biskut tersebut.
-salutan chocolate masak + hiasan icing keras.


Sekiranya berminat, diharap anda membuat tempahan sekurang2nya 2 minggu sebelum hari raya menjelang.
boleh hubungi LIZA (017-7718011) untuk urusan tempahan, pertanyaan harga atau sebarang kemusykilan..
emel pon boleh..
send jer pertanyaan korang kat SitiNorliza.Sakuri@liebherr.com


YANG BAIK JADIKAN TELADAN
YANG BURUK JADIKAN SEMPADAN

No comments:

Iklan LR