Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Monday, August 10, 2009

> bantal



last week dapat lagi satu parcel...
sape le yang baik hati bagi aku hadiah ni kan...
parcel ni datang nye dari johor ye...
jauh tu...
dari sayanghasni sbb aku suka suki jawab teka teki yg akak ni kasi...
kebetulan jawapan yang aku kasi tu betul la pulak...
suka2.....

ekceli aku tak tau pon adenye pulau sibu kat johor...
nasib baik aku tertengok trek selebriti astro tu...
time jimmy trek akim af7 kat pulau tu la..
tu yg tau adenye kewujudan pulau tu kt johor...
dulu aku ingat pulau sibu mesti kat sarawak kan...

ape kaitan pulau sibu, johor ni dgn akak ni kan...
hihi... meh aku cite...
sbnrnye pulau ni la tempat dorang honeymoon sempena anniversary perkahwinan yg ke-6...
senang2 korang baca la kat sini

dan seperti yang dijanjikan sape jawap betul dpt le hadiah misteri kan...
nak tau hadiah misteri tu ape....

jeng... jeng... jeng...





bantal rama-rama...
cantik kan...
colorful lagi...
suke sgt....
hehe...
tq kak....


YANG BAIK JADIKAN TELADAN
YANG BURUK JADIKAN SEMPADAN

4 comments:

Dee said...

cantiklah bantal ramai2 tu..

lady D said...

salam kenalan...
http://ladyd-store.blogspot.com

kirana said...

dapat gak kat ko ek hehehe
cantik aa bantal tu..

:: HUSNA :: said...

dee >>> mmg cntik... :)

lady D >>> salam kenalan jgk...

kirana >>> dh rezeki aku... hehe

Iklan LR