Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Friday, August 28, 2009

> ok tak?

meh layan gambar perasan aku…
korang jgn rasa nak termuntah hijau sudah la ye…
huahuahua…
orang lain sibuk pakai shawl
aku pon nk jugakkkkk…
tgk org lain pakai cantik jer…
tp bila aku pakai mcm kurengggg sikit…
rasa melekat je kat muka…
pastu rasa luas je pandangan…
tak bape selesa la…

ni gambar masa on d way nak blk kg aku kat trolak nun 1st ramadhan hari tu…
dlm keta…
hubby sibuk drive…
kitaorang (aku & adam) sibuk snap gambar…
amik gmbar sendiri pulak tu…
tu yang tak tahan…
ahaks..









4 comments:

Nana Rosli said...

akak ok je akak pakai nana tgk,
comey!
tak pelik pon,
bentuk muka akak sesuaii
mama adam lawoo pakai shawls ^-^

:: HUSNA :: said...

nana >>>
ok ke?
hihi... tq2...

Diamilikku said...

okay jer..takde yang tak ok pun

Dimple said...

haah..muka ko comey la pakai shawl..
eee..jeles jeles..muka aku dah tembam..pakai shawl mcm bulan mengambang penuh je..hehe..

Iklan LR