Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Tuesday, August 18, 2009

> lesung pipit

sape ade lesung pipit angkat mouse...
huahuahua...
org yang ade lesung pipit ni manis kan...
bile tersenyum or gelak...
nampak le lesung pipit dia tu kan..
ade setengah org tak dlm sgt lesung pipit..
ade yg jelas...
senyum sikit pon dh blh nmpk...
siap dua2 belah pipi pulak tu...
aku mmg takde lesung pipit...
lesung batu ada la...
hik..hik..hik...

cite pasal lesung pipit ni..
teringat member kat sekolah rendah dulu...
dia ni mmg sejak azali takde lesung pipit...
agaknye member teringin...
tiap masa dia dok tonyoh jari kat pipi...
konon2 boleh terhasil lesung pipit tu...
hihi..
mcm2 kan...
ye la dulu bdk2 lagi....

adam pon ade lesung pipit jgk...
tp satu je...
adam punya spesel sikit...
bukan dekat pipi...
tp bwh mata...
tak caye...
cuba korang tgk....




ni nampak bile dia sengih jer...
dari dia baby lagi aku dah perasan...
member aku time IKM dulu pon ade jgk lesung pipit mcm adam ni...

YANG BAIK JADIKAN TELADAN
YANG BURUK JADIKAN SEMPADAN

6 comments:

Tukang cerita said...

Akak pun ada lesung pipit...
:)

kirana said...

org ada lsung pipit ni anak manja

tak tau la..dulu2 org tua kata..selalu anak bongsu ada lesung pipit...mak sayang lebih katanya

J@J@ / Bini The Rock said...

TR ade lesung pipit 2 2 belah pipi....
eden ado losung batu yo buek tumbok smbl belacan

;P

:: HUSNA :: said...

tukang cerita >>>
bile akak senyum mesti btambah maniskan..

:: HUSNA :: said...

kirana >>>
tak pernah dgq pulak org tua2 kata psl ni...
tp yg penting org de lesung pipit ni manis..

:: HUSNA :: said...

jaja >>>
hihi.. den pon ado lesung batu..

Iklan LR