Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Tuesday, October 12, 2010

> walaupun tak seberapa tetap rezeki Allah

alhamdulillah, hari jumaat hari tu dapat 1st cek dari nuffnang. tq nuffang. amount cek tak payah cerita la kan. tak seberapa pun. tapi syukur, alhamdulillah…



masa mula2 aku berblog, aku tak tau ape pun pasal nuffnang. register pun saja suka-suka sebab tgk kat blog org lain semua ade nuffnang.



Picture 1351

4 comments:

didyrose said...

dapat duit raya ke hus... bestnya (jeles) hehe

:: HUSNA :: said...

didy: duit raya haji kot. heheh... itu pon bertahun menunggu...

Fadzli Ikhwan Mohammed said...

macamana nak buat husna...agak2 memang kena tukar suasana blog aku tak...huhu

:: HUSNA :: said...

ikhwan: ko gi register kat nuffnang. pastu ikut arahan dia... kt web nuffnang semua dia cerita...

Iklan LR