Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Friday, October 15, 2010

> save your money

jom kempen berjimat cermat.


pagi ni bawak bekal nasi goreng untuk breakfast di opis. baru sesekali bawak bekal dah nk berkempen. poyo lebih je kan. hehe…



Picture 1354


satu bekal untuk aku, satu bekal lagi untuk hubby. walaupun terpaksa bangun awal pagi untuk masak tapi selamat duit sarapan pagi untuk hari ini. =)



3 comments:

ken said...

yeah.. saya pun selalu berjimat.. =)

Dimple said...

best husna. 50ringit aku satu minggu tak terusik. seronok!

:: HUSNA :: said...

ken: bagus2...

dimple: lps ni nk cuba practice tiap2 hari. lagi seronok kan..

Iklan LR