Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Thursday, October 14, 2010

> penapis air Bio Aura

aku ade beberapa unit penapis air bio aura yang nak dijual. semuanya baru. kalau normal price satu unit RM 2080. tapi kali ni aku nak jual dengan harga murah-murah giler. boleh tawar menawar lagi dengan aku kalau kena gaya. tapi kena mintak persetujuan hubby aku jugak. hehe… bayar cash boleh, bayar ansuran pun diterima. janji benda ni terjual. untuk yang menetap di selangor dan kuala lumpur kami boleh arrange penghantaran. siap pasangkan lagi. sesiapa yg berminat boleh email kat aku di husna.milah@yahoo.com



hubby aku dulu join program MLM ni. tapi tak jalan. memang takde rezeki dengan program ni. tak sesuai dengan jiwa hubby aku kot. nasib baik tak buat pinjaman bank. kalau tak, jenuh nak bayar every month. tu sebab skrg aku cuma nak habiskan semua unit penapis air bio aura yg masih ade dalam simpanan kitaorg ni je…



bio aura 3 bio aura 1 bio aura 2

No comments:

Iklan LR