Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Monday, October 25, 2010

> mesin jahit matsuyuki

image


gara-gara kamu, kamu dan kamu saya juga dalam diam mahu mesin ini. mula-mula dalam hati niat mahu mesin jahit cukup sekadar jenama singer. memang jenama itu pun saja yang saya tahu. cukup sekadar dapat menjahit yang simple-simple sahaja. sebab saya bukanlah seorang penjahit yang pro. angan-angan saya hanya mahu jahit langsir, sarung bantal atau benda-benda yang comel. hehe…


tapi bile mereka yang saya maksudkan diatas tadi asyik bercerita tentang kehebatan mesin matsuyuki ni, dengan hasil yang ditunjukkan dari mesin ini amatlah comel dan menarik, hati ini mula tertawan. angan-angan mahu dapat satu. kata mereka, mesin ni pintar. semua boleh buat. boleh dapat kelas percuma lagi.


mungkin satu hari nanti saya betul-betul boleh dapat ini mesin. maybe next year. lepas saya bersalin adik adam ini. itu target saya.


7 comments:

Dimple said...

perkara baik harus dikongsi bersama. keuntungan masing masing nikmati. ayoh! ramai ramai.

fairusmamat said...

Orang umah saya punya mesin jahit lagi besau saya dah belikan.. :)

ida said...

iye husna...best gilak mesin ni...heheheh kasi lagi mau..nanti kalau sudah beli kasi tau ha...

:: HUSNA :: said...

dimple: kaya la matsuyuki.

fairus: bagus! saya nk mntk sama hubby jgk tp takut dia bising kalau dia belikan saya tak menggunakan 100%... tggu dulu lah.. mungkin mntk dia byrkan separuh2.. =)

ida: lmbt lagi aku beli ida. mungkin masa tu korg dh 10 pasang baju dh jahit. heheh.. pelan2 kumpul duit. ;)

HartiniJaafarEnterprise (JM0513627-X) said...

Salam

saya nak let go mesin jahit Brand MAtsuyuki... Beli pada 2/2/2009 dengan harga RM1899... mesin ni jarang guna... tp masih dlm keadaan yg baik... tak tahu nak jual bapa... tp saya lelonglah kat sini... sapa berminat email saya di hartinijaafar@hotmail.com

nuyunbiz (001873431-W) said...

mesin ni bagus kan..

yana aina said...

assalamualaikum.. sy nk let go mesin nie, sbb nk beli mesin lain ^^ .. tp mesin nie mmg best

Iklan LR