Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Wednesday, October 27, 2010

> ayam penyet ria, summit usj

60034_b


first time makan kat sini. makanan, resepi asal dari indonesia. ayam penyet ria ni banyak cawangan rasanya. summit usj ni salah satu darinya.



Picture 1362


disebabkan pertama kali tak tau nak order apa. cuba main menu dorang. ade ayam goreng, tauhu goreng, tempe goreng, sayur kangkung, ulam timun, ulam kobis dan sambal belacan. nasi putih order asing. takde kuah2. cuma dia bekalkan dengan kicap. kami dua2 order menu yang sama. order tambahan keropok sayur.



Picture 1360Picture 1361


saya boleh katakan makanan disini sedap. nak-nak perut masa tu tengah lapar giler. lain kali boleh repeat makan kat sini lagi kot.


Picture 1359


cincau untuk saya, milo ais untuk adam dan sirap limau untuk hubby.



3 comments:

mamaaerish@eb said...

ayam penyet nih... kengkdg sedap.. kengkdg idak... camno?

Diamilikku said...

sambal dia pedassssssss sangat...bikin meleleh air mata..hehehehhehe

pB said...

salam


kat shah alam ni ada tiga restoran jual ayam penyet nie...

Iklan LR