Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Tuesday, November 16, 2010

> nak buat tu, nak buat ni…

Picture 1392
dalam kepala ni, banyak benda dah nak buat. jangan kata mesin pintar ini, mesin yang kurang pintar pun belum punyai lagi. T__T. tapi bahan-bahan sudah dibeli. alamatnya pinjam mesin buruk mak kat kg dulu la untuk menjayakan projek kecil-kecilan ni. hehe… nanti ade rezeki lebih baru beli sendiri punya.
kebetulan cuti raya haji ni nak balik kg, cuti lama jugak start esok sampai ahad. so, kita guna kesempatan yang ada. harap-harap menjadi la ape yang aku nak buat ni… kalau tengok gambar kat atas mesti dah boleh agak aku nak buat ape kan.
sangat jeles dengan ini orang. punya bakat yang sangat mengagumkan. macam-macam dah dia buat.

SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA PADA SEMUA.

3 comments:

Dimple said...

ini jeles yang positif. bagus! ambil lah dulu mesin singer aku. nanti ada duit bila bila baru bayar. ada je tu kat rumah. baik ko amik guna. dari dia tersadai tiada yang sayang. amacam?

ida said...

wah ape lg husna...guna la...tuan yg kaya dengan mesin dah offer...hehehehe

:: HUSNA :: said...

dimple & ida: aduh segan lah saya.. tp saya masih boleh bersabar. hehehe...

Iklan LR