Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Thursday, November 25, 2010

> susu anmum

last week satu parcel sampai di opis atas nama saya. tengok dari kotak sudah tahu apa isinya. ini semua hasil redeem scop susu anmum adam yang lama. dapatlah 4 kotak hasil redemption tersebut. kalau ikutkan saya boleh dapat lagi banyak. tapi saya hanya dapat kumpul 24 scop. banyak yang dah buang sebab sebelum tu tak terfikir pun nak kumpul scop ni. so, pada yang ibu-ibu yang anaknya minum susu anmum, rajin-rajin la kumpul scop. nanti mesti ade peraduan redemption ni.

 IMG_6281 IMG_6282
IMG_6285

2 comments:

Dimple said...

ish bestnyer!! mau jugak la..

eB@mamaAerish'n'Aed said...

eB pn buang... abes camno?... ;p

Iklan LR