Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Tuesday, November 2, 2010

> rasa janggal

semalam pertama kali saya dan adam pergi dan balik kerja sendirian. rasa janggal. saya terpaksa hantar dan ambil adam dari rumah pengasuh sendiri-sendiri. memang tidak seronok. tapi apakan daya. terpaksa juga buat semua itu. bertahun saya dan hubby kerja ditempat yang sama since dari tahun 2006.


tapi semalam semuanya telah bertukar. hubby sudah mula bekerja ditempat lain. tinggallah saya seorang disini. kalau dulu selalu nampak kelibat hubby diopis. tak perlu sms atau telefon hubby sebab dah memang hubby sentiasa didepan mata. tapi semalam lebih 10 kali saya sms hubby, telefon 2-3 kali. takut jugak mengganggu tugas dihari pertama dia kerja. tapi itulah saya. hehe


mudah-mudahan hubby sesuai dengan suasana kerja ditempat baru. mudah-mudahan juga rezeki kami sekeluarga sentiasa murah dan diberkati. amin



2 comments:

Aishah said...

laaa firdaus lompat company mana plak, husna? hg tk ikut skali ke?

:: HUSNA :: said...

mn de company nak amik mak buyung mcm aku ni. =)

Iklan LR