Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Friday, November 26, 2010

> hand made purse

IMG_6346

dapat buat purse ni je cuti hari tu. jenis material adalah pvc lembut. nampak macam leather kan. cubaan pertama kurang memuaskan. saya sedekahkan pada adik. buat yang kedua dan ketiga. kali ni ok. tapi masih banyak yang perlu diperbaiki. buat satu untuk hubby, satu untuk saya.
sekarang saya memang malas bawak wallet pergi mana-mana. saya suka macam ini. duit, ic, kad atm dan telefon tangan boleh masuk sekali.
ngam-ngam siap projek purse ini, mesin jahit mak rosak. hehe… so, next projek sudah terbengkalai.

4 comments:

eB@mamaAerish'n'Aed said...

comel...nmpk kemas... tahniah... ;p

Dimple said...

wah! kalau mahu apa pun boleh kan? cantek lah.

Diamilikku said...

hurmm kenapa akak tak nampak gambar apa2 langsung kat blog husna ehh?? pc akak kah yang masalah

ida said...

wah...bagus...ko pregnant bby girl ka husna?

Iklan LR