Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Monday, April 13, 2009

> TAG

aku di TAG oleh penyu. tag suke2 dan mudah.. aku pon jwb suke2 gak ler... hihi


1. Letakkan gambar profile anda.

kalau xnk letak boleh x.. hihi... yela2.. aku letak ni...


2. Terangkan apa maksud gambar itu?

gambar kitaorg 3 beranak dari posisi belakang... kalu dari belakang xler nmpk sgt aku ni gemok... haha...


3. Kenapa pilih atau letak gambar itu?

sbb aku suke gmbr tu la.. sbb lain, ade kombinasi warna kuning, merah, hijau dan hitam... cantikkan... hihi


4. Tag 5 lagi blogger

1. dimple
2. finee
3. sape2 yg baca entri ni
4. sape2 yg rajin nk buat
5. sape2 ajela..


cikgu dah siap... hihi...

6 comments:

Anak Pendang Sekeluarga said...

"Dan orang-orang yang beriman dan berhijrah serta berjihad pada jalan Allah (untuk membela Islam) dan orang-orang (Ansar) yang memberi tempat kediaman dan pertolongan (kepada orang-orang Islam yang berhijrah itu), merekalah orang-orang yang beriman dengan sebenar-benarnya. Mereka beroleh keampunan dan limpah kurnia yang mulia." (Al-Anfaal 8:74)

Salam ziarah dari saya,,blog yang menarik ,jemput muzakarah di blog saya....dan jadikan blog saya sebagai rakan anda..tq

:: HUSNA :: said...

anak pendang sekeluarga
terima kasih sebab sudi ziarah blog saye.. blog anda lebih menarik isi kandungannya...

Mr PenyuBiru said...

anak murid yg bagus ni. pantas menjawab soklan.hehe..

:: HUSNA :: said...

penyu..
hehe.. boleh dapat markah penuh ker..

tentangfinee said...

hehe cik kak kita dah wat la tag ni

:: HUSNA :: said...

finee
hehe.. dh wat ye.. simpan aje la...

Iklan LR