Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Monday, April 27, 2009

> voucher


discount voucher KFC ni telah dihadiahkan oleh pemberi ini atas jawapan betul yg kuberikan untuk contest yg dibuat olehnya... contest simple jer... so, pas ni boleh ler aku mentedarah KFC byk2... huh.. mau naik mendadak berat badan aku ni.... hihi... ada 7 keping voucher kesemuanya untuk pelbagai menu.. tq untuk
kucingorengemok.. bila nk wat contest lagi... hadiah yg gempak2 sikit... huhu


YANG BAIK JADIKAN TELADAN
YANG BURUK JADIKAN SEMPADAN

4 comments:

kirana said...

TAK BAIK MAKAN KFC...HHI
BAIK BG KAT SAYA JER VOUCHER TU :p

Tukang cerita said...

wahhhhh...
tak nak share ker?

kucingorengemok said...

insyaallah kalau ada org sponsor, hehe. kita tukang pass je... :) seronok gak kan, lps ni bagi soalan susah sikit.

:: HUSNA :: said...

kirana
huhu...

TK
share tgk jer la kak ye.. hihi

kucingorengemok
buat lagi... dan lagi...

Iklan LR