Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Sunday, April 26, 2009

> hepi 5th birthday kakak IMAN


act besday IMAN 21 april hari tu.. kebetulan we all dtg rmh dia smlm so sambut ler skali.. act.. mmg blom buat lg.. bukan ler party beria2 sgt pon.. potong kek sajo.. hadiah pon tak we all bagi... hehe... last mnt punya program.. nasib ko ler IMAN.. IMAN ni kazen adam.. anak sedara aku.. anak kakak sulung aku... aku mmg rajin lepak rumah dia.. bukan jauh mn pon.. dulu b4 kawen aku mmg dok ngan dorang... yg dtg smlm adik aku, kakak aku yg lagi sorang dgn anak2 dia... so meriah ler jgk party last mnt tu...

ni ler kazen2 adam yg memeriahkan suasana


makan time..

beria adam nganga mulut

birthday gurl with faiq

zaid dgn air orennyer... asyik minum air jer bdk ni

nurul aka adik... adik control skit mkn.. dh bum bum tu.. hihi

sara pon nk mkn kek jgk ker?


apapun selamat hari jadi buat NURUL IMAN. semoga jadi anak yang solehah... amin


YANG BAIK JADIKAN TELADAN
YANG BURUK JADIKAN SEMPADAN

No comments:

Iklan LR