Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Tuesday, April 14, 2009

> sempurna

Kau begitu sempurna
Dimataku kau begitu indah
kau membuat diriku akan slalu memujimu

Disetiap langkahku
Kukan slalu memikirkan dirimu
Tak bisa kubayangkan hidupku tanpa cintamu

Janganlah kau tinggalkan diriku
Takkan mampu menghadapi semua
Hanya bersamamu ku akan bisa

Kau adalah darahku
Kau adalah jantungku
Kau adalah hidupku
Lengkapi diriku
Oh sayangku, kau begitu
Sempurna.. Sempurna..

Kau genggam tanganku
Saat diriku lemah dan terjatuh
Kau bisikkan kata dan hapus semua sesalku


p/s: aku suka akan lagu ini.. tp aku xtau penyanyi asalnyer... hihi..

3 comments:

Dimple said...

lagu kump. andra and the backbone.. aku pun suka.. hihi~

husna.. nape hati aku tak sedap nih..
adakah pasal akid jatuh td..

hmm.. mcm tak tepat je..mcm bukan..

adakah kerana kerja aku kat opis melambak..

hmm..juga tak tepat..mcm bukan..

napa aku rasa tak besh nih..tlg18x..

Tukang cerita said...

Sapa lah 'kau' di hati Husna tu ek....
bertuah btoi...
:)

:: HUSNA :: said...

dimple
jgn selalu bersangka yg bukan2...
mungkin sbb kesihatan ko yg x berapa baik...

TK
kak.. tentunya my hubby tsyg..

Iklan LR