Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Thursday, April 9, 2009

> emosi

dah lama x apdet blog. ade jgk reader yg dh boring asyik tgk gambar puting jer.. hihi..
aku kemalasan sekarang ini.. emosiku juga tak berapa baik untuk minggu ini.. sejak adam demam hari tu (walaupon adam dh sihat..) emosiku masih ditahap itu.. entah mengapa.. aku juga semakin sensitif.. airmata senang sgt mengalir tanpa sebab.. pernah satu malam aku menyuapkan adam makan malam.. adam menolak.. aku jadi sedih.. adam sudah tiada selera untuk makan kah?... sudah lah adam itu small2 size... jenuh aku memujuk.. tapi tak jalan... aku cuba lagi.. dan lagi... tapi keputusan adam muktamad... aku pasrah... aku menangis sepuas-puasnya... aku takot adam lapar, takot adam x bertenaga... takot adam x membesar... mungkin orang akan heran kenapa isu anak tidak mahu makan boleh membuatkan ibunya menangis... entah.. aku tak dapat beri jawapannya..
sejak itu aku mula mencari vitamin yang boleh menaikkan selera adam kembali... moga2 ianya berhasil.... amin..

5 comments:

Dimple said...

its normal its motherhood..jangan risau la akid at adam's age pun camtu jgk..susah nak mkn.. small size jgk.. aku terfikir nape akid kecik je.. skrg aku dah dpt jawapannye.. aku kecik takkan anak aku besar.. tgk baka jgk.. jgn risau2.. cuba dulu vit yg aku rekemen tu.. okeh.. senyum skit..guling2 skit.. *wink

:: HUSNA :: said...

dimple..
ye aku berusaha tuk senyum... hihi..
kau byk membantu.. thanks a lot..
dgr berita gembira kau, aku juga tumpang happy

Mr PenyuBiru said...

kekadang bila anak makin membesar,ia akan susah nak makan. tambah² bila ia dah kenal coklat atau makanan manis yg lain.

anak aku yg 1st tu mmg susah nak makan.ade je alasan dia. kalu ade nasi putih, dia cakap nak makan nasik lemak. tapi bile buat nasi lemak,dia cakap nak makan nasi goreng plak.adehh! dia akan cakap bende yg takde supaya dia dpt elak makan. kalu makan coklat,laju je.adeh!

:: HUSNA :: said...

penyu..
semoga aku terus diberi kesabaran dan ketenangan dalam membesarkan anak..

Dimple said...

bijak eh anak penyu tu..aku suke hehe..nowdays punya budak mmg smart2.. susu banyak DHA kot..

Iklan LR