Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Thursday, August 26, 2010

> darah kaler merah kan

dulu-dulu aku tak tahu pun aku ni jenis kumpulan darah apa. yang aku tau darah aku darah merah. bukan darah putih macam mahsuri. hehehe… tapi dalam badan kita ade jugak sel darah putih kan.



kalau orang tanya aku ni jenis kumpulan darah ape, memang aku tak tau. tapi sejak mengandung kan adam baru aku tahu aku ni jenis kumpulan darah B POSITIVE. itu pun sebab masa mengandung, kan kena check darah semua tu kan. ooo baru tahu. HAHA…



eh! adam jenis kumpulan darah ape ye???



scan0002

ni kad kumpulan darah masa pregnantkan adam



scan0003

ni kad masa pregnant sekarang


2 comments:

Diamilikku said...

akak darah jenis O positif..hubby ngan anak2 semua B positif

Aishah said...

jenis darah kita sama la, husna.. B positif.. :)

Iklan LR