Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Wednesday, September 1, 2010

> kenangan dulu-dulu

scan


gambar lama ni diambil pada hari konvokesyen Institut Kemahiran Mara Kuala Lumpur iaitu pada tahun 2000. majlis ni berlangsung kat Dewan di Medan Mara. tepi SOGO dan Pertama Kompleks tu.



aku dengan hubby. time tu belum kawen lagi tapi dah ber’kawan’. kurus je hubby aku masa ni. dulu memang aku tak suka lipat tudung. bila tengok2 balik, aduh! selekeh betul. HAHA.



No comments:

Iklan LR