Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Monday, August 23, 2010

> pagi-pagi lagi dah dapat berita gembira

alhamdulillah, pagi-pagi lagi mak aku telefon untuk sampaikan berita gembira.



adik aku FADZILAH yang kahwin tahun lepas dah selamat melahirkan seorang baby girl di Taiping Medical Centre pada pukul 8 lebih pagi tadi. bersalin adalah secara normal. alhamdulillah…


bertambah seri lah lagi raya family kami tahun ni dengan kehadiran orang baru.


kalau ikutkan, dalam family aku, dah 3 orang bersalin pada bulan ramadhan. aku ramadhan tahun 2007, kakak aku yang 2nd ramadhan 2008 dan adik aku yang ni ramadhan 2010.



duit raya nak kena tambah lagi satu sampul ni. ;)



202100829l


hanya gambar hiasan. ni bukan baby girl adik aku tu ye. ni adam masa baby. =)


2 comments:

Yan said...

Alhamdulillah.. baby lahir bulan ramadhan..

tahniah buat ur sis

didyrose said...

congrates for new born baby..

Iklan LR