Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Thursday, August 19, 2010

> jom berbuka

bukan aku ajak berbuka sekarang ye. belum tiba waktunya. hehe… semalam korang berbuka ape? aku simple2 je. terung sambal dengan ikan siakap sweet sour. tapi ikan siakap tu aku beli je. terung sambal tu je yang aku masak.


untuk kuih aku beli tepung pelita. kalau kat kg aku tepung pelita ni kami panggil kuih limas. memang masa puasa ni kuih ni la menjadi pujaan hatiku. hehe… dah berapa kali repeat dah ni. tepung pelita ni memang sedap. berebut orang nak beli. kat gerai lain ade jugak tapi macam tak bape nak sedap sangat.


alhamdulillah, sampai semalam masih lagi penuh puasa…



Picture 002

Picture 003

3 comments:

Diamilikku said...

sedap kan sambal terung..akak kalau ada lauk tu dah cukup dah..tak pandang dah lauk lain

nasazfrog... said...

aduhai terung tu,,, ni yg nak buka ni kang nak masak terung ni... ermm biasanya yang simple itu lagi sedap...

:: HUSNA :: said...

kak su & nasazfrog: bln puasa ni menu masak sendiri jugak yg jalan.

Iklan LR