Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Friday, August 13, 2010

> adam sebagai bakal abang

kalau dulu aku tanya adam nak adik tak? nak baby tak? mesti dia cakap tak nak. susah hati jugak dibuatnya kalau dia betul2 tak sukakan adik. sebab adam ni dah biasa seorang diri. takde kawan. main pun sorang-sorang. semua barang dia mana dia nak share sangat dengan orang lain. kedekut jugak dia ni.


tapi alhamdulillah, sejak perut aku dah nampak besar sikit, adam dah mula mengerti kot yang dia bakal ada adik tak lama lagi. bakal jadi abang satu hari nanti.


sekarang ni selalu datang kat perut aku then cakap hai baby. kadang cium perut aku. kira cium baby la tu. HAHA.. kelakar betul. ade jugak sifat kasih sayang dalam diri adam ni. skrg pun kalau aku tanya, adam sayang siapa? dia akan jawab sayang mama, abah, baby. dah termasuk senarai baby ni dalam list dia. so sweet.



Picture 193

2 comments:

Diamilikku said...

adam dah mengerti tuh...
hehehhehe....puasa tak nih??..

:: HUSNA :: said...

kak su: hehe.. alhamdulillah.. hrp adam blh terima dgn kehadiran org baru nanti. so far puasa ok. =)

Iklan LR