Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Monday, January 4, 2010

> 1st entri di tahun 2010

sepatutnya entri ni aku tulis 1 januari hari tu kan...
baru kena ngan tajuk....
hahaha...

lately mmg malas tahap dewa nak update blog...
nak delete terus sayang....
nk teruskan takde mood...
act bukan takde mood pon...
cuma kekeringan idea....
lagi pulak sibuk ber FB....
now, demam FB pon dh kebah sikit... hihi...
so harap2 tahun baru ni boleh la blogging mcm dulu2 kala balik....
blog kwn2 pon dh lame tak jenguk...
cerita terbaru dorang pon x tau dah ni....

before tu, aku nk uprade sikit blog aku ni...
tukar layout...
ni tgh cari layout yg sesuai la ni...
tunggu ye kengkawan semua....

ok la...
nk sambung cr new layout yg happening sikit....
mungkin amik masa sikit kot....
;)

No comments:

Iklan LR