Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Tuesday, January 12, 2010

> aku sudah jatuh cinta


serius beb..
memang aku dah jatuh cinta..
korang nak cakap ape pon cakap la…
cinta itu buta kan…
tapi yang ini bukan cinta pandang pertama tau…
cinta rasa pertama...
betullllll... RASA...
bukan aku salah taip ke hape memang cinta rasa pertama…


6 pcs = RM 12.50

Ni la yang aku maksudkan tu... hehe
Sekali aku cuba...
Aduhhh...
Teringat2 sampai sekarang...
Sedap gilos wei…..
Mmg jauh beza la dgn donat jenama lama tu….

Flavor mmg byk...
Korang tak payah pening2 kepala nak pilih yang mana satu...
Kompom, semua sedap….

Dh lame ke big apple donuts ni kat Malaysia…
Kenapa baru aku sedar… ngeeeee

I love them...


Tira Cinno


Ono Oreo


say cheese


dough vinci


white chasew


pink pelican




mau lagi... dan lagi... dan lagi... dan lagi...


2 comments:

Dimple said...

ko try Jco lagi mantop.haha.

:: HUSNA :: said...

dimple: jco ade kat mn... tak prnh cube lagi la...

Iklan LR