Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Wednesday, January 27, 2010

> sekarang tidak lagi

Satu masa dulu…..
Wah2 macam cerita dongeng plak kan…
Dulu aku fanatic jugak la dgn satu game kat FB ni..
Korang mesti tau punya…
Heboh diperkatakan….
Entah2 korang pon main jugak kan… =)

Memula aku terjebak dgn Cafeworld..
Games masak2 kat café…
Pastu kita boleh décor café tu ikut citarasa kita..
Sanggup aku bgn pagi2 bukak laptop semata2 nak tggu masakan aku masak…
Kalau lmbt nnt lalat hurung..
Dh takleh serve… rugi worrr….



Pas tu aku try plak Farmville…
Memula ni saje2 suke2 jer…
Semnetara makanan kt cafeworld aku masak..
Aku jenguk la Farmville ni…
Rajin sungguh kan aku berkebun..
Memula dpt tanah… bercucuk tanam..
Pastu ternak lembu, kambing dll plak…
Cukup masa boleh tuai…
Ternakan boleh collect susu…



Tp sekarang semua tu dh suam2 kuku dah…
Dah boring asyik buat benda yg sama jer..
Lantakla masakan aku basi…
Lantakla tanaman aku layu…
Kdg2 jer aku singgah…
Tu pon klu betul2 dh tak tau nak buat ape…

Korang macam mana?

5 comments:

Yan said...

samela kitepun..
mula2 dulu addictla jugak..
farmville la especially..
tp lame2..dah mula rase boring sbb game tu tak berkesudahan.. upgrade.. tambah tanaman.. naik level.. bagi adiah kat kawan2.. terima hadiah dari kawan sampai dah tak ter terima dah..
boring... last2 dah tak mik kesah dah...
tambah2 plak kat opis takleh bukak fb.. hehhee

♥ Ummi Hanie ♥ said...

sy still lyn..FV jer malaz sket sbb lembap..yoville best tp skrg da jarang2..so masih lyn cafe,pet society n island paradise..best...smbil2 wat keje lin la mcm cek emel,update blog tu kan..bile dah tepu,main le ;)

:: HUSNA :: said...

yan: skrg aku dah bersara... hik2..

:: HUSNA :: said...

yan: aku skrg dh bersara... hik2s

:: HUSNA :: said...

hanie: skrg cafe world mcm lembab sikit nak loading kan... lagi la saya malas...

Iklan LR