Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Monday, January 11, 2010

> AJL 24

Salam semua…
Huhu… nak ulas jgk pasal AJL tu…
Semua dah tau keputusan malam tadikan…
Aku sorang jer yang baru tau… muahaha…
Itupon sbb baru baca paper pagi ni…

Masa ally, cheryl dan faizal nak umum keputusan tu
aku dah terlelap…
sbb iklan punya pasal la ni…
aku tak kisah sgt sape menang...
takde effect pade aku pon.. hihi..
tp persembahan mlm td mmg semuanya best…
terhibur la…

Juara = Aizat / Pergi
Naib Juara = Yuna / Dan Sebenarnya
Tempat ke 3 = Faizal Tahir / Bencinta
Persembahan Terbaik = Aizat / Kau Aku
Vokal Terbaik = Black / Aku Rindu Sayang Kamu

No comments:

Iklan LR