Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Wednesday, January 6, 2010

> dari pandangan mata

Sekarang aku dah pakai spek.
Full time. kecuali tido. hehe..
Bukan nak nampak genius ye.
betul ke org pakai spek ni genius. Haha..
ke nampak tua dari usia sebenar..
tak kisah la kan..
bukan saje2 nak pakai pon..
dh dinasihatkan doctor.
Mmg mata aku ni sekarang problem..
tak nampak dgn ‘sharp’. Kembang semacam jer..
kalau nak tgk sesuatu jenuh aku kecil2 kan mata..
motif?..
konon boleh nampak… hahaha..
pe punye teori da…
memula cadang nak buat do no jer..
kot2 nanti rabun ni bulih pulih dgn sendirinya..
ternyata salah teori lagi.. hehe..

Raya haji yang lepas satu hari aku diserang pening kepala..
baring saje.. kalau bgn terasa macam melayang..
soknye rase sakit kepala plak..
aku dh mula piker yang bukan2..
peknen ke? Darah tinggi ke? Migraine ke?..
Dalam 2-3 hari jugak aku mcm tu..
dh takleh jadi ni..
kena gi jumpe doktor check pe yang patut ni.
Alhamdulillah bile check semua ok.
Darah pon ok.. so, doctor tanya mata mcm mana?..
Aku ckp le yang rabun sikit.. sikit je..
utk kompom kan buatotest mata..
suh baca yang ABC tu..
mula2 yang atas sekali tu konfiden aku ckp..
dh besar hurufnya.. senang la…
bila time baris yg seterusnya.. dh mula tak nampak..
sah doctor cakap mata problem.. better buat spek…
alhamdulillah sejak pakai spek ni pening pon dh takde..
penglihatan tajam, terang, jelas… ;)

Tu la kisahnya sbb pe aku pakai spek… hihi…
ok tak muka aku?..

nmpk genius ke nmpk tua?.... hahaha

2 comments:

Dimple said...

hehe macik dah pakai spek ke..alala..

:: HUSNA :: said...

aku nmpk tua la tu ko pggl aku makcik kn... =(

Iklan LR