Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Monday, January 25, 2010

> yong tau fu sedap

ptg semalam on d way nak blk rumah dari kg hubby singgah jap kat kg pandan...
tujuan utama nak beli yong tau fu...
yong tau fu kat sini memang sedap..
dorang meniaga kt depan rumah jer..
papan tanda pon takde...
aku tau gerai ni pon sbb prnh study kt IKM dulu...
tiap2 hari lalu depan gerai ni balik ke rumah sewa..

cadang semalam nak mkn kt sane..
tp meja penuh.. pastu hujan renyai2 plak...
malas nak bawak adam kuar...
so, tapau ajer...


sepinggan yong tau fu ni RM7.80
harga ikut kita pilih ape la kan...



licin....

kalau korang nak torai..
pegi la cari kt kg pandan...
tanya2 la org kat sane...
aku nak cite pon tak reti...
jalan complicated sgt....
=D

No comments:

Iklan LR