Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Friday, December 17, 2010

> abg adam & baby aisyah

aisyah & adam 3
aisyah & adam 1
aisyah & adam 2

saje nak tempek gambar adam riba baby aisyah. aisyah anak kepada adik saya yang kawen tak lama dulu. aisyah dah berusia hampir 4 bulan rasanya. sikit lagi sama besar atau boleh kalahkan abg adam. mcm ni agaknya kot bila adam riba adik dia nanti. =)

perancangan awal minggu ni nak blk kg abah saya kat parit buntar, perak. makcik saya merangkap adik abah saya kawin. tapi plan tersebut terpaksa dibatalkan. hubby kerja esok hari. kalau nak balik hari boleh aje sbb kenduri hari ahad. tapi memandangkan perjalanan mengambil masa agak lama jugak, dalam 5-6 jam dari shah alam kami sepakat tak pergi kenduri tersebut. kereta pun dah lama tak service, budget nak jalan jauh pun takde tengah-tengah bulan ni.

kita hanya merancang, tuhan yang tentukan…

2 comments:

eB@mamaAerish'n'Aed said...

ader gaya dh tuh... >_<

:: HUSNA :: said...

gaya ttp takmau kalah. he3

Iklan LR