Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Wednesday, December 1, 2010

> tak nak letak tajuk

page

ini bukan mood kahwin ye kawan-kawan. tapi mood ape ntah tetiba saya mahu berinai pulak. sejak mengandung ni dah 2 kali saya berinai. padahal saya bukanlah suka sangat berinai ni pun.
dulu nak pakai inai rumit jugak kerjanya. nak kena giling daun inai kasi lumat. sekarang beli saja yang liquid.

selingan: jari-jari saya montok kan. kawan saya masa study dulu selalu bilang jari saya gemuk tak padan dgn tuannya. =)

2 comments:

pB said...

putih nyerrrrrr

:: HUSNA :: said...

ape yg putih kak?

Iklan LR