Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Tuesday, December 21, 2010

> new born baby checklist

IMG_6385

alhamdulillah, sempat jugak beli barang baby ahad lepas. almost semua dah completed. cuma nak tambah pampers je belum beli lagi dan 2-3 barang lagi. baju baru beli 4-5 helai saja. yang lain guna balik baju-baju adam yang dulu.

5 comments:

lydzar said...

ni bukan checklist ni, tp longgokan barang2 newborn :D

semoga semuanya selamat berjalan lancar

Farra said...

da dekat nk due ye..baik prepare awal2..mcm farra dulu,kabut gak sbb bb yg ke2 tu kuar awal seminggu..plan deliver normal ke nk operate lg?

eB@mamaAerish'n'Aed said...

musti neves kan?... hepi safe delivery from me... :)

JanG45 said...

wife sy pun nk bersalin kat Hospital Putrajaya nnt..ikutkan besok due date..tapi sampai arini takde tanda nk bersalin hehehe..

jeriah80 said...

semoga semuanya selamat husna...

Iklan LR