Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Thursday, December 30, 2010

> aquaria KLCC

1 2 

cuti krismas lepas kami jalan-jalan di aquari KLCC. kebetulan adik beradik hubby dari kg datang rumah. bawak dorang jalan-jalan kat sini. dah nama pun public holiday kan. manusia ramai yang amat. nak tengok ikan-ikan dalam aquarium tu pun bersesak-sesak. satu-satu aquarium tak boleh nak tengok lama. nak bergambar pun payah. kami ni kira bernasib baik jugak sebab tiba kat aquaria awal pagi. time kami semua keluar, mak datok beratur panjang orang nk beli tiket.
harga tiket utk dewasa RM 35. mahai giler. rasanya last kami bertiga masuk aquaria RM 28 jer utk dewasa. maybe sbb public holiday kot. ke memang dah naik harga.

3
4

No comments:

Iklan LR