Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Tuesday, May 25, 2010

> kompang dipalu

belum cuti sekolah lagi, tapi kenduri kawen dah start dah. tapi memang zaman sekarang orang kawen tak tunggu cuti sekolah. kalau tunggu alamat bertembung dengan orang lain la.


minggu lepas balik kampung aku kat trolak. anak jiran aku kawen. kira kawan sepermainan aku masa kecik dulu la. kepada Zuraidah dan pasangan, Selamat Pengantin Baru. Semoga ditetapkan jodoh hingga ke akhir hayat.


Picture 036


semalam aku MC. kurang sihat sikit. Selsema. aku kalau selsema memang tak tahan. nk buat kerja ape pun tak boleh nk fokus. rasa nak baring saje. lega dpt MC semalam. balik rumah, tido, rehat secukupnya. alhamdulillah hari ni dah ok sikit. walaupun selsema masih ada tp dh boleh control. demam pun dah kebah. syukur sgt.



”Tidak ada seorang muslim yang ditimpa cubaan berupa sakit dan sebagainya melainkan dihapuskan Allah Taala dosa-dosanya, seperti pohon kayu menggugurkan daunnya.”

3 comments:

Boy said...

ooo.. musim kawen ddah nak start balik...

abes aaaa gemuk mkn lauk owg kawen..

kenwooi said...

congrats to them =)

Diamilikku said...

haiiishh kad kawin dah bersusun2 nih...tak tau dapat pegi ke tak.....dengan keje bertimbun2....adoiii sian kat kawan2 yang melayangkan kad....

Iklan LR