Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Tuesday, June 1, 2010

> Rindu

assalamualaikum dan selamat sejahtera pada semua. sedar tak sedar hari ni dah masuk Jun. dah separuh tahun 2010.



minggu lepas macam mood tak berapa elok. bukan sebab ape pun. kebetulan hubby outstation ke Perlis dari hari isnin sampai le hari khamis. sunyi rumah dibuatnya. Rindu sangat-sangat kami pada dia.



kebetulan jugak hari isnin tu aku MC. aku selsema dan rasa nak demam. lepas tu pulak hari selasa adam pulak mula panas-panas badan. hari rabu adam mula merengek kata mulut dia sakit. ade ulser dlm mulut. byk jugak. 2-3 tempat termasuk kat lidah. demam ade sikit. asyik menangis. aku terpaksa amik cuti. minum dan makan pun adam tak mahu. air kosong pun dia tak nak. sekejap-sekejap nangis nak abah. kejap nangis kata mulut sakit. sedih betul dibuatnya. hari khamis pun aku masih cuti. adam still lagi sakit mulut. tp alhamdulillah minum susu dah mahu sikit. dugaan betul rasanya bila hubby takde…



sepeninggalan hubby ke Perlis, telefon la penghubung kami yg setia. dah mcm zaman bercinta dulu-dulu. bergayut kat telefon berjam lamanya. sms setiap masa. hehe… memang mcm org tgh bercinta la. hubby xde depan mata memang rindu sangat. adam pun macam tu. nak-nak skrg dia dah pandai ckp di telefon. mcm2 dia tny abah dia. bila abah nak balik. abah buat keje ye. nanti abah beli bj ultraman untuk adam ye (ermm sempat lagi tu. hehe)… kdg2 berebut telefon aku dgn dia nak ckp dgn hubby.



alhamdulillah hubby sampai rumah hari khamis lepas maghrib. seronok sangat kami anak beranak. hubby belikan pelam harum manis. kan perlis terkenal dengan pelam tu… sedappppp…


No comments:

Iklan LR