Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Friday, February 12, 2010

> tahun harimau

raya cina hari ahad kan.
so, org cina makan besar esok petang la kan...
esok jugak aku nak balik kampung trolak...
yahooooo....mintak2 tak jem sudah...
walaupun aku selalu jumpa mak dan abah aku,
tapi aku tak balik kg, depa yang datang sini..
ade hal kat sini boleh dikatakan tiap2 minggu.

aku, kalau balik kg takde buat ape pon.
duduk rumah je..
tapi yang tu la yang best...
bak kata perumpamaan.
'tempat jatuh lagi dikenang, ini kan pulak tempat bermain...'
tambah pulak semua adik beradik aku balik sama...
lagi la syok...

cuti CNY ni aku cuti start esok sampai rabu...
rabu aku amik cuti tahunan sbb pengasuh adam nak hantar anak dia masuk MRSM...
ok jugak tu kan... boleh aku blk shah alam hari rabu tu...
tak payah berebut2 nak balik...
kurang sikit kenderaan hari selasa tu kan...

ok la, pada yang nak kemana2 cuti ni...
hati-hati dijalan raya....
dan selamat bercuti....

No comments:

Iklan LR