Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Tuesday, February 9, 2010

> jalan2 di PD part 2

kitaorg menginap di Tiara Beach Resort PD..
lepas hantar beg, solat...
terus turun mandi manda...
adam sangat seronok...
mula2 saja dia macam was2 nak masuk dalam air...
duduk ditepi saja....
mungkin amik mood dulu kot... ;)





tapi bila hilang rasa takut...
bukan main hebat...
aku pegang pon dah tak nak...

















mandi tanpa jemu..
takde istilah penat, lapar atau mengantuk...
sempat jugak main slide dgn adam..
bestttt... dah macam jadi budak2 sama...
hehe







beralih pulak ke pool orang dewasa..
jgn risau, adam ade pelampung...
tapi aku jer tak pandai berenang
nasib baik kaki sampai... hihi..
sebenarnya pool org dewasa ni tak dalam sgt...
paras ketiak aku jer...
ade lagi yang dalam... malas nak cari nahas...







dah hampir senja pon adam tak nak naik2 lagi...
akhirnya kena paksa jugak...
apa lagi, bercucuran la airmata...



note: sambung lagi part 3... ;)

No comments:

Iklan LR