Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Thursday, February 11, 2010

> buaya



orang lain dah berzaman beli kasut crocs ni kan..
aku baru je nak beli..
tu pon bukan original.. ;)
ni pon setelah berjaya memujuk hubby ku belanja...
beli masa nak gi PD hari tu...
senang sikit kasut plastik kalau nak gi pantai ke, main air ke kan...



tapi bila jalan rasa mcm ketat sikit..
saiz 6 ni...
selalu aku pakai size 5 jer...
masa cuba, rasa OK jer...
alamat, nak kena sedekahkan kat adik aku la ni...
huhuuuu.....

No comments:

Iklan LR