Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Wednesday, February 10, 2010

> jalan2 di PD part 4

jgn risau, ni last part... hehe

habis mandi laut, balik semula ke hotel kan...
sambung pulak mandi kat pool...
ini acara yang dinanti2kan adam....
tak sabar sungguh..
nak suruh tukar baju mandi pon dh tak nak...
kalau boleh nak terus terjun...












semua gmbr aku dgn adam...
hubby tukang jd cameraman... hehe

kitaorg berendam punya lama...
sampai nak checkout baru sudah...
tu pon still adam tak nak naik jugak...
nangis lagi la jawabnya...


before balik adalah acara gambar beramai2 oleh peserta yg menjayakan percutian kali ini..
dari kiri: faezi (adik ipar kakak aku), cik lah (mak mentua kakak aku), hida (adik aku), zaid (kazen adam), shu (adik bongsu aku), sara (kazen adam), idah (kakak aku), adam, husna (aku), firdaus (my hubby), cik nor (nenek adam), faiq (kazen adam) hj kadir (tokwan adam), abg syauqi (abg ipar aku)



on the way balik singgah kejap kat nilai...
ini acara yang ditunggu oleh nenek adam... hehe....
lepas apa yang diinginkan oleh nenek adam tercapai...
baru gerak balik shah alam...
hantar jap mak n abah kat rumah kakak..
then kitaorg pon blk rumah sendiri...
aduh... penat...
tapi best....
penat yg berbaloi....

nanti mama dgn abah bwk adam pegi jalan2 lagi ye...

No comments:

Iklan LR