Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Wednesday, February 10, 2010

> jalan2 di PD part 3

hari ke dua di PD.
pagi2 lagi pas solat subuh kitaorg pegi balik teluk kemang...
tiara jauh dari pantai...
rupa pantai pon tak nampak...
dari tiara ke teluk kemang boleh tahan jauhnya...
dalam 5 km kot...
sbb utama pegi sane balik nak mandi laut la...
bukan aku, tp adik aku yang 2 org tu...
dorang kata rugi la gi PD tak mandi laut..
so layan kan aje...


susah betul nak suruh adam tgk kamera...
last2 hubby snap terus, x sempat aku nk pandang kamera.


abah dan mak aku


cubaan untuk membina istana pasir...
adam jadi pemerhati jer






acik dan acu yg beria2 mandi laut


hubby ku... nak kemana tu?
jangan tinggal daku... heheh


muka keboringan menunggu acik dan acu habis mandi

tak sampai sejam rasanya adik2 aku tu mandi...
macam boring jer..
org pon tak ramai lagi...
so, balik semula ke hotel...


note: sambung lagi di part 4


2 comments:

miss izan said...

dayah memang semangat bab2 mandi ni. hahaha

:: HUSNA :: said...

mcm izan tak tau dia tu...
poyo jer lebih..

Iklan LR